Nota de informare privind protectia datelor – corporate website
Bine ati venit pe ARCwaste. Aceasta Nota de informare privind protectia datelor descrie modul in care colectam, utilizam si partajam datele dumneavoastra cu caracter personal:
- Prin utilizarea de catre dumneavoastra a site-ului nostru web https://www.ARCwaste.ro (“Site-ul”),
- Atunci cand incheiem un parteneriat de afaceri cu dumneavoastra (sau cu compania pentru care lucrati), si
- Daca dumneavoastra (sau compania pentru care lucrati) presteaza servicii pentru noi.
Va recomandam sa cititi integral aceasta Nota de informare privind protectia datelor, pentru a va asigurati ca sunteti complet informati. Cu toate acestea, daca doriti sa accesati doar o anumita parte a acestei Nete de informare, puteti apasa click pe una din Sectiunile de mai jos pentru a accesa informatiile dedicate acelei sectiuni.
Atentie, Site-ul nu este destinat copiilor si nu colectam cu buna stiinta datele referitoare la copii.
Atunci cand ne referim la “ARCwaste”, “noi” sau “noua”, ne referim la ARCwaste Collection si companiile sale afiliate implicate in prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal.
Suntem membru al Groupului Arçelik. Mai multe informatii referitoare la Groupul Arçelik se pot gasi pe website-ul Arçelik aici.
Daca aveti intrebari referitoare la operatiunile de prelucrare ale companiei-mama, Arçelik A.S., puteti consulta Politica lor de confidentialitate aici.
- Cand ne contactati pentru aspecte generale, sesizari sau relatii cu publicul.
- Atunci cand vizitati Site-ul nostru, stocam informatiile in mod automat prin intermediul cookie-urilor si tehnologiilor similare. Le puteti gestiona cand vizitati Site-ul nostru. A se vedea Nota de informare privind Cookie-urile pentru informatii suplimentare.
- Pe durata discutiilor noastre comerciale, pentru incheierea de parteneriate de afaceri sau cand va contractam pentru prestarea de servicii pentru noi; de exemplu actionam ca operator si va prelucram datele cu caracter personal daca sunteti angajat, reprezentant sau persoana de contact desemnat de unui dintre producatorii sau reprezentantii autorizati care actioneaza in numele producatorilor cu care incheiem contracte pentru transferul raspunderii, in baza unei autorizatii de functionare.
- Atunci cand organizam si desfasuram calatorii de afaceri, evenimente de marketing sau concursuri si campanii promotionale de marketing si decideti sa participati la ele;
- Atunci cand gestionam formalitati de imigrare in numele dumneavoastra, pentru a va permite vizitarea companiei noastre in scop de afaceri;
- Atunci cand vizitati birourile noastre, prelucram anumite informatii referitoare la dumneavoastra pentru inregistrarea ca vizitator;
- Atunci cand accesati unul din canalele de denuntare dedicate, pentru a raporta in mod confidential incalcari sau probleme referitoare la comportamente care pot incalca Codul de Conduita Global si principiile etice ale companiei.
- Putem colecta date personale referitoare la dumneavoastra prin colegii dumneavoastra sau, dupa caz din surse publice, precum site-uri de retele profesionale, studii de piata generale, Registrul Comertului, Cartea Funciara, etc.
Daca ne furnizati noua sau prestatorilor nostri de servicii date cu caracter personal referitoare la alte persoane, confirmati ca aveti autoritatea sa o faceti si dupa caz, ati obtinut consimtamantul acestora cu privire la utilizarea datelor conform acestei Note de informare.
Daca apreciati ca datele dumneavoastra cu caracter personal ne-au fost furnizate in mod necorespunzator sau doriti sa va exercitati drepturile privind datele cu caracter personal, va rugam sa ne contactati prin utilizarea informatiilor din Sectiunea ”Cum sa ne contactati”.
Putem furniza Note de informare suplimentare atunci cand colectam sau prelucram date cu caracter personal despre dumneavoastra in anumite ocazii, care ar trebui citite impreuna cu aceasta Nota de informare.
Atunci cand discutam despre ”date cu caracter personal” in aceasta Nota de informare, ne referim la orice informatii care pot fi utilizate individual sau in combinatie cu alte informatii pentru a va identifica.
Tipurile de informatii colectate de noi sunt mentionate mai jos:
- Avem nevoie de un numar minim de informatii de la partenerii nostri de afaceri si prestatorii de serviciu pentru derularea contractului in conditii optime. De exemplu, avem nevoie de datele de contact ale persoanelor relevante (precum numele, numerele de telefon si adresele de e-mail), pentru a putea comunica cu dumneavoastra.
- Avem nevoie de datele de contact, semnatura, datele referitoare la statusul si/sau caracteristicile profesionale (precum si, ocupatia, functia, angajatorul) pentru a incheia si executa contractul cu dumneavoastra sau cu compania al carui reprezentant sunteti. De asemenea, avem nevoie de alte informatii, precum datele dumneavoastra bancare, pentru a putea plati serviciile prestate de dumneavoastra (daca fac parte din acordurile contractuale dintre noi). Putem detine informatii suplimentare pe care cineva din organizatia dumneavoastra a decis sa ni le comunice din cand in cand.
- Detalii legate de interactiunea dintre dumneavoastra si noi atunci cand ne contactati prin e-mail (pentru intrebari, relatii cu publicul), la telefon, sau prin intermediul Site-ului.
- Datele cu caracter personal din notificarile pe care ni le trimiteti, documentele care atesta identitatea dumneavoastra pentru a organiza calatorii de afaceri, a programa rezervari, a organiza si desfasura evenimente de marketing, concursuri sau campanii promotionale de marketing;
- Putem prelucra anumite informatii referitoare la dumneavoastra atunci cand vizitati birourile noastre, pentru a va inregistra ca vizitator, precum: numele, adresa de email, numar de telefon, denumirea companiei, ora si data sosirii.
- ∙ Este posibil sa doriti sa ne transmiteti numele, informatiile de contact sau alte informatii relevante despre dumneavoastra (precum si, dovada sau documentatia asociata situatiei denuntate) atunci cand decideti sa raportati incalcarile sau aspecte referitoare la comportamente care nu sunt conforme Codului de Conduita Global si principiilor etice.
- Copiile documentelor furnizate noua de catre dumneavoastra pentru a face dovada varstei sau identitatii acolo unde legea impune. De exemplu, daca ne trimiteti o cerere referitoare la datele personale, este posibil sa avem nevoie de informatii suplimentare verificarii identitatii dumneavoastra. Astfel, vom prelucra datele personale continute in documentele de identitate pentru a alege partajarea cu noi.
Informatiile colectate de noi prin cookie-uri si tehnologii similare. Datele pe care le colectam automat includ tipul de browser web sau dispozitiv mobil, sistemul dumneavoastra de operare, adresa IP, adresa URL a paginii de landing si website-ul de referinta, ora si data vizitarii Site-ului, si termenii de cautare utilizati de dumneavoastra pentru a ajunge la Site. Pentru mai multe informatii, a se vedea Nota de informare privind cookie-urile.
Exista diferite temeiuri conform legislatiei protectiei datelor in baza carora putem colecta si prelucra datele personale. Acestea includ:
Necesitate contractuala
In anumite circumstante, avem nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a ne respecta obligatiile contractuale. De exemplu, prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in vederea obtinerii serviciilor pe care le prestati pentru noi.
Respectarea obligatiei legale
Este posibil sa fim obligati prin lege sa colectam si sa prelucram anumite date cu caracter personal despre dumneavoastra.
Interese legitime
Este posibil sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care acest lucru este necesar pentru interesele noastre legitime in calitate de societate, cu respectarea drepturilor si intereselor dumnoeavoastra fundamentale. De exemplu, vom prelucra datele personale pentru a administra si gestiona relatia de afaceri cu dumneavoastra.
Aceasta sectiune explica cum si de ce utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, precum si temeiul legal in fiecare caz. In cazul in care nu ne furnizati anumite date cu caracter personal in vederea prelucrarii descrise in aceasta Nota de informare, este posibil sa nu putem sa va furnizam serviciul sau produsul solicitat.
Prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care este necesar pentru indeplinirea obligatiilor contractuale fata de dumneavoastra, pentru urmatoarele scopuri:
- Stocarea (si actualizarea, dupa caz) a datelor de contact din baza noastra de date pentru a va putea lua legatura cu dumneavoastra in legatura cu acordurile noastre.
Va prelucram datele cu caracter personal in baza obligatiilor legale, pentru urmatoarele scopuri:
- Pentru a va trimite comunicari legate de serviciului prestat, care sunt cerute de lege sau care sunt necesare pentru a va informa despre actualizarile serviciilor furnizate dumneavoastra. De exemplu, actualizarea Notelor de informare privind protectia datelor sau Termenilor si conditiilor.
- Pentru a verifica identitatea dumneavoastra, acolo unde legea ne impune.
- Pentru respectarea cerintelor legale, de reglementare sau profesionale aplicabile (precum: arhivarea contractelor si documentelor necesare, in baza carora partile au relatii comerciale si economice; cerinte financiar-contabile; gestionarea reclamatiilor, dosare in instanta, litigii civile si penale), solutionarea cererilor si comunicarilor din partea autoritatilor competente;
Va prelucram datele personale in baza intereselor noastre legitime, pentru urmatoarele scopuri:
- Pentru gestionarea relatiei comerciale cu dumneavoastra.
- Pentru a raspunde la intrebarile dumneavoastra, inclusiv cereri privind relatiile publice.
- Pentru a va furniza continut relevant din Site-ul nostru si pentru a masura si a intelege eficacitatea continutului pe care vi-l transmitem.
- Pentru a administra si proteja Site-ului nostru (inclusiv suport tehnic, analiza datelor, testarea, mentenanta sistemului, raportarea si gazduirea datelor).
- Pentru analiza datelor in scopul imbunatatirii Site-ului nostru, marketing si experienta utilizatorului.
- Pentru protejarea afacerii noastre impotriva fraudei si a altor activitati ilegale.
- In scopurile de audit si raportare, conformitate interna si analiza riscului, utilizam sisteme si aplicatii (gazduite sau interne), precum si in scopul relatiilor cu alti parteneri contractuali;
Pentru protejarea sau recunoasterea drepturilor noastre legale, in scopul apararii in cazul disputelor legale.
Uneori, partajam datele dumneavoastra cu caracter personal cu terte parti. Tipurile de terte parti cu care partajam datele personale sunt descrise mai jos:
Alte companii ale grupului Arçelik
Este posibil sa distribuim datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii care apartin Grupului Arçelik, inclusiv compania-mama Arçelik A.S. din Turcia, care poate utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul si conform informatiilor prevazute in aceasta Nota de informare.
In special, Arçelik A.S. va prelucra o parte din datele cu caracter personal in scopuri de analiza si raportare la un nivel Global in baza intereselor sale legitime de a dezvolta activitatea Grupului Arçelik si a se conforma cu regulile si reglementarile locale. Arçelik A.S. poate divulga datele dumneavoastra cu caracter personal unor terte parti (precum, furnizorii de servicii, agentii, autoritati si institutii publice) in cazul in care acest lucru este necesar pentru Arçelik A.S. in vederea desfasurarii in mod legal a activitatilor sale in conformitate cu scopurile prevazute mai sus si astfel cum este impus si permis de legea aplicabila.
Furnizorii de servicii
Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal companiilor care presteaza servicii pentru noi sau membrii Grupului Arçelik, cum ar fi:
- Companiile IT care administrareaza Site-ul in numele nostru;
- Companiile care gestioneaza relatia cu clientii si ne ajuta sa gestionam baza de date si comunicarile cu dumneavoastra, si
- Companiile care gestioneaza relatia cu clientii si administreaza call center-ul nostru.
Furnizorii de servicii trebuie sa pastreze confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal si nu au dreptul sa le utilizeze in alte scopuri decat pentru a efectua serviciile pe care le presteaza pentru noi.
Tertelor parti, daca acest lucru este impus de lege
Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal unei terte parti, daca acest lucru este necesar pentru respectarea unei obligatii legale sau a deciziei unei autoritati judiciare, a unei autoritati publice sau a unui organism guvernamental, sau in cazul in care divulgarea este necesara pentru securitatea nationala, aplicarea legii sau pentru alte aspect de interes public.
Consilieri Profesionali
Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal consilierilor profesionali, precum avocatilor, auditorilor, consultantilor si asiguratorilor, dupa caz, in cursul serviciilor profesionale pe care ni le furnizeaza.
Terte parti in legatura cu vanzarea unei afaceri
In cazul in care facem o vanzare sau un transfer al activelor, sau suntem altfel implicati intr-o fuziune sau un transfer de activitate / active, este posibil sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal uneia sau mai multor terte parti in cadrul acelei tranzactii. La aparitia unei schimbari in afacere, noii proprietari pot utiliza datele cu caracter personal in acelasi mod ca cel descris in prezenta Nota de informare.
Alte terte parti cu consimtamantul dumneavoastra
Este posibil, de asemenea, sa distribuim datele dumneavoastra cu caracter personal unor alte terte parti, in cazul in care sunteti de acord cu o astfel de distribuire.
Atunci cand distribuim datele dumneavoastra cu caracter personal societatilor noastre afiliate sau altor societati cu care incheiem contracte (astfel cum este descris in sectiunea de mai sus („Cu cine partajam datele dumneavoastra cu caracter personal?”), respectivele societati pot fi situate in afara Spatiului Economic European („SEE”) UK sau tarii dumneavoastra de rezidenta, dupa caz, in tari care au legi de protectie a datelor cu caracter personal diferite de cele din tara dumneavoastra de rezidenta. In special, vom transfera datele dumneavoastra cu caracter personal societatilor din grupul nostru situate in Turcia, inclusiv Arçelik A.S.
Inainte de a transfera datele dumneavoastra cu caracter personal in afara SEE, UK sau tara dumneavoastra de rezidenta, vom lua masuri pentru a ne asigura ca respectivele date vor beneficia de acelasi nivel de protectie ca cel prevazut de legile aplicabile privind protectia datelor din SEE, UK sau tara dumneavoastra de rezidenta, dupa caz.
De exemplu, putem include clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana in contractele noastre cu terte parti sau companiile din grupul nostru pentru a asigura garantii adecvate protejarii datelor dumnevoastra cu caracter personal. Va rugam sa ne contactati prin utilizarea datelor din sectiunea ”Cum sa ne contactati” pentru mai multe informatii referitoare la masurile specifice luate de noi.
Arçelik A.S. poate transfera datele dumneavoastra cu caracter personal tertelor parti localizate in state care nu asigura un nivel adecvat de protectie. Asemenea transferuri se vor efectua in conformitate cu legislatiile aplicable, inclusiv, dupa caz, cerintele contractuale stipulate in clauze contractuale standard.
Vom lua masuri de precautie rezonabile pentru a va proteja datele dumnevoastra cu caracter personal impotriva pierderii, utilizarii necorespunzatoare sau modificarii. Printre alte masuri, asiguram securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal prin criptare, protejarea parolei si prin restrictionarea in alt mod a accesului la datele dumneavoastra cu caracter personal.
Din pacate, transmiterea informatiilor pe internet nu este complet sigura. Desi vom depune toate eforturile necesare protejarii datelor dumneavoastra conform legii, nu putem garanta securitatea datelor care ne-au fost transmise prin mijloace nesecurizate; orice transmitere de acest fel este pe propriul dumneavoastra risc.
Aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le prelucram, sub rezerva conditiilor prevazute in legile aplicabile:
- Dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal (cunoscut drept ”cerere de acces”) si informatii suplimentare despre modul in care va prelucram datele cu caracter personal conform prezentei Note de informare;
- Dreptul de a solicita rectificarea oricaror date cu caracter personal inexacte sau incomplete;
- Dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal;
- Dreptul de a va opune prelucrarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal;
- Dreptul de a retrage orice consimtamant pe care l-ati acordat;
- In anumite circumstante, dreptul de a solicita portabilitatea datelor;
- Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor competenta; si
- Dreptul de a contesta anumite decizii automate pe care le luam in legatura cu dumneavoastra si care produc efecte juridice sau va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. De obicei nu desfasuram un astfel de proces decizional automatizat dar, in cazul in care vom face acest lucru, vom comunica clar cazurile in care sunt luate astfel de decizii.
Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact prevazute in sectiunea ”Cum sa ne contactati.”
Puteti schimba setarile browser-ului in orice moment astfel incat cookie-urile sa nu fie acceptate. Puteti afla mai multe despre modalitatea de blocare a cookie-urilor prin accesarea http://www.allaboutcookies.org/. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, prin blocarea completa a cookie-urilor, multe website-uri nu vor functiona in mod corespunzator si o parte din functionalitatea Site-urilor noastre nu va merge deloc.
Autoritatile de Supraveghere sunt autoritati publice independente care verifica, in baza prerogativelor de investigatie si corective, modul cum se aplica legea privind protectia datelor cu caracter personal. Acestea furnizeaza consiliere de specialitate cu privire la problemele de protectia datelor si gestioneaza reclamatiile depuse impotriva incalcarilor legislatiei protectiei datelor. Punctul de contact principal, ca regula generala, pentru intrebari privind protectia datelor, este Autoritatea de Supraveghere din tara in care societatea isi are sediul principal. Cu toate acestea, daca societatea prelucreaza date cu caracter personal in tari diferite sau este partea a unui grup de companii din diferite state, punctul de contact principal poate fi o Autoritate de Supraveghere din alt stat. Pentru statele din EEA (Spatiul Economic European) gasiti Autoritatea de Nationala de Supraveghere facand click aici.
Putem modifica si actualiza aceasta Nota de informare din cand in cand. Orice modificare va fi afisata pe aceasta pagina.
Aceasta Nota de informare a fost actualizata ultima oara la data de 21.05.2021.